+421 903 725 972

Všeobecné obchodné podmienky Poskytovanie služieb 

SkyMed Care s. r. o.

(ďalej len ako „všeobecné obchodné podmienky“) 

I.

Úvodné ustanovenia, identifikácia poskytovateľa služieb

Tieto všeobecné obchodné podmienky upravujú právne vzťahy medzi SkyMed Care s.r.o., so sídlom Moyzesova 30, 010 01 Žilina, IČO: 54 012 716, zapísaná v Obch. reg. Okresného súdu Žilina, oddiel Sro, vl.č. 77880/L a užívateľom, pri poskytovaní informačných služieb prostredníctvom internetovej stránky www.helpery.sk

Kontakt: tel.: +421 903 725 972, email: info@helpery.sk

Orgán dozoru

Slovenská obchodná inšpekcia, Inšpektorát SOI pre Žilinský kraj 

Predmestská 71, P. O. BOX B-89, 011 79  Žilina 1

email: za@soi.sk 

Odbor výkonu dozoru

tel. č. 041/763 21 30, 041/724 58 68

Zmluvné strany sa dohodli, že užívateľ zaškrtnutím políčka pred odoslaním svojej objednávky potvrdzuje, že súhlasí s tým, aby sa tieto všeobecné obchodné podmienky vzťahovali na poskytované služby. V prípade, ak užívateľ so všeobecnými obchodnými podmienkami nesúhlasí, nemá oprávnenie na prístup a používanie Služieb.

II.

Výklad základných pojmov

Užívateľom sa rozumie  plnoletá fyzická osoba, ktorá pri uzatváraní zmluvy nekoná v rámci predmetu svojej obchodnej činnosti alebo inej podnikateľskej činnosti, zamestnania alebo povolania (ďalej len „užívateľ“). 

Poskytovateľom sa rozumie SkyMed Care s.r.o., so sídlom Moyzesova 30, 010 01 Žilina, IČO: 54 012 716, zapísaná v Obch. reg. Okresného súdu Žilina, oddiel Sro, vl.č. 77880/L (ďalej len „poskytovateľ“).

Zmluvou o poskytovaní služieb sa rozumie zmluva uzavretá medzi užívateľom a poskytovateľom, na základe ktorej sa poskytovateľ zaväzuje užívateľovi poskytnúť informačné služby prostredníctvom internetovej stránky www.helpery.sk a jej softvérového zariadenia a užívateľ sa zaväzuje zaplatiť za tieto služby poskytovateľovi dohodnutú cenu (ďalej len „Zmluva o poskytovaní služieb“).

Službami sa rozumejú informačné služby poskytnuté užívateľovi poskytovateľom na základe Zmluvy o poskytovaní služieb prostredníctvom internetovej stránky www.helpery.sk a jej softvérového zariadenia (ďalej len „Služby“).

Informáciami sa rozumejú lekárske správy a medicínske snímky MR/CT/PET-CT, RTG, USG vo formáte DICOM, JPG zahŕňajúcu kompletnú sekvenciu vytvárajúcu snímky (a to v rozsahu maximálne 1 lekárska správa, 2 MR/CT/PET-CT séria snímok, 5 RTG snímok, 3 USG snímky), laboratórne nálezy/výsledky predložené užívateľom poskytovateľovi v rámci poskytovaných Služieb (ďalej len „Informácie“).

V zmysle informačnej povinnosti podľa § 3 ods. 1 zák. č. 102/2014 Z.z. o ochrane spotrebiteľa pri predaji tovaru alebo poskytovaní služieb na základe zmluvy uzavretej na diaľku alebo zmluvy uzavretej mimo prevádzkových priestorov (ďalej len „zákon“), poskytovateľ týmto jasným, jednoznačným, zrozumiteľným a nezameniteľným spôsobom informuje pred odoslaním objednávky užívateľa o predzmluvných informáciách týkajúcich sa poskytovaných Služieb. 

III.

Služby (charakter, vlastnosti)

Poskytovateľ poskytuje informačné služby za účelom poskytnutia informácie k zdraviu, alebo lekárskym správam užívateľa. Užívateľ môže, ale aj nemusí byť osobou, ktorej zdravotný stav má byť v rámci Služieb posúdený. V každom prípade musí byť užívateľ plnoletý t.j. musí mať vek najmenej 18 rokov, v opačnom prípade nie je oprávnený používať a pristupovať k Službám.

V súvislosti s poskytovanými Službami poskytovateľ uvádza, že:

  1. nimi v žiadnom prípade neposkytuje, ani nenahrádza zdravotnú/lekársku starostlivosť resp. akúkoľvek liečbu alebo diagnostiku (podľa zák. č. 576/2004 Z.z. o zdravotnej starostlivosti v spojení so zák. č. 578/2004 Z.z. o poskytovateľoch zdravotnej starostlivosti ďalej len „všeobecne záväzné právny predpisy týkajúce sa zdravia“), 
  2. nimi v žiadnom prípade neposkytuje, ani nenahrádza zdravotnú/lekársku starostlivosť resp. akúkoľvek liečbu, diagnostiku formou telemedicíny podľa všeobecne záväzné právnych predpisov týkajúcich sa zdravia,
  3. poskytnuté Služby slúžia na informačné účely užívateľa,
  4. v žiadnom prípade nenahrádzajú individuálne závery, zistenia alebo odporúčania ošetrujúceho lekára užívateľa,
  5. Služby, ktoré sa užívateľovi poskytnú, odporúča v každom prípade odkonzultovať so ošetrujúcim lekárom užívateľa.

Užívateľ súhlasí v súvislosti s poskytovanými Službami s tým, že:

  1. Služby, ktoré sa mu poskytnú, nie sú a ani nesmú byť kvalifikované ako zdravotná/lekárska starostlivosť, liečba, diagnostika, lekárska pomoc, diagnóza resp. nález a súhlasí s tým, že jeho ošetrujúci lekár je po celú dobu zodpovedný za jeho zdravotnú starostlivosť a jej poskytovanie v rozsahu a podľa všeobecne záväzných právnych predpisov týkajúcich sa zdravia,
  2. užívateľom predkladané Informácie nesmú byť staršie ako 1 rok,
  3. Služby, ktoré sa užívateľovi poskytnú, v každom prípade odporúčame odkonzultovať so svojím ošetrujúcim lekárom,
  4. Služby v žiadnom prípade nenahrádzajú akékoľvek zdravotné/lekárske vyšetrenie resp. návštevu lekára vzhľadom k tomu, že dôležité informácie týkajúceho sa zdravotného stavu užívateľa, môžu byť získané len prostredníctvom individuálneho lekárskeho vyšetrenia pri poskytovaní zdravotnej starostlivosti a služieb súvisiacich s poskytovaním zdravotnej starostlivosti podľa všeobecne záväzných právnych predpisov týkajúcich sa zdravia,
  5. V rámci poskytovaných Služieb má užívateľ možnosť objednať si 1-30 minútový telefonicky hovor, video hovor, alebo písomnú správu (posudok); v prípade, ak je takáto možnosť ponúkaná poskytovateľom pri vytvorení objednávky na Služby.

IV.

Objednávka Služieb

Pri objednávaní Služby prostredníctvom internetovej stránky www.helpery.sk a jej softvérového zariadenia užívateľ uvádza nasledovné údaje:

  • meno, priezvisko, vek, adresa, telefónne číslo, email,

Službu užívateľ objednáva za cenu platnú v čase jej objedania a to vo výške podľa cenníka zverejneného na internetovej stránke www.helpery.sk. Užívateľ má vždy možnosť sa pred vykonaním a odoslaním objednávky na Služby, oboznámiť s celkovou cenou Služieb a všetkými ostatnými poplatkami (pokiaľ sa uplatňujú). Táto cena bude uvedená v objednávke, ako aj v emailovom potvrdení o prijatí objednávky. Užívateľ je informovaný pred odoslaním objednávky, že jej súčasťou je povinnosť zaplatiť cenu v podobe označenia „objednávka s povinnosťou platby.“ Užívateľ je súčasne pred odoslaním objednávky informovaný a je od neho vyžiadaný výslovný súhlas:

  1. so začatím poskytovania Služby pred uplynutím lehoty na odstúpenie od zmluvy s tým vyhlásením o poučení, že udelením súhlasu so začatím poskytovania Služby pred uplynutím lehoty na odstúpenie od zmluvy stráca po úplnom poskytnutí Služby právo na odstúpenie od zmluvy t.j. užívateľ nemôže odstúpiť od zmluvy, predmetom ktorej je poskytnutie služby, ak sa jej poskytovanie začalo s jeho výslovným súhlasom a vyhlásil, že bol riadne poučený o tom, že vyjadrením tohto súhlasu stráca právo na odstúpenie od zmluvy po úplnom poskytnutí Služby, a ak došlo k úplnému poskytnutiu Služby (ďalej len „súhlas so začatím poskytovania služby“),
  2. so začatím poskytovania elektronického obsahu pred uplynutím lehoty na odstúpenie od zmluvy s tým vyhlásením o poučení, že udelením súhlasu so začatím poskytovania elektronického obsahu pred uplynutím lehoty na odstúpenie od zmluvy stráca právo na odstúpenie od zmluvy ďalej len („súhlas so poskytovaním elektronického obsahu“).

Po odoslaní objednávky, bude objednávka spracovaná poskytovateľom a užívateľovi bude obratom doručené „potvrdenie o prijatí objednávky“. Potvrdenie o prijatí objednávky, obsahuje najmä údaje o i. poskytovaných Službách (druh, názov, množstvo) ii. cene Služieb (jednotková cena/celková cena), iii. dodacej lehote Služieb a údaje o poskytovateľovi (obchodné meno, sídlo, IČO, a pod.) iv. dátume predaja. Zmluva o poskytovaní služieb, je uzavretá až záväzným akceptovaním objednávky užívateľa poskytovateľom v podobe emailového potvrdenia zo strany poskytovateľa užívateľovi o akceptovaní objednávky užívateľa (po predchádzajúcom prijatí objednávky) označeného ako “potvrdenie objednávky a o uzavretí zmluvy” ktoré obsahuje okrem iného aj potvrdenie o výslovnom súhlase užívateľa a vyhlásení v súvislosti so súhlasom so začatím poskytovania služby, súhlasom so poskytovaním elektronického obsahu (v prípade, ako boli súhlasy užívateľom poskytnuté). Na užívateľom uvedený email, budú zasielané všetky ďalšie informácie ohľadom objednávky. Pri objednaní Služieb a ich úhrade, bude užívateľovi súčasne doručený doklad o poskytnutí Služieb, ktorý je zároveň daňovým dokladom. 

Cena

Všetky ceny Služieb sú zmluvné, pričom ceny v katalógu Služieb na internetovej stránke www.helpery.sk sú vždy aktuálne a platné a sú konečné. Poskytovateľ nie je platcom DPH.

Odstúpenie od Zmluvy o poskytovaní služieb užívateľom – POUČENIE

Užívateľ je oprávnený doručiť v lehote do 24 hodín od doručenia objednávky poskytovateľovi oznámenie, že objednávku ruší v prípade, ak ešte nedošlo k platnému uzavretiu Zmluvy o poskytovaní služieb.  Poskytovateľ poučuje užívateľa, že je oprávnený podľa § 7 zák. č. 250/2007 Z.z. o ochrane spotrebiteľa (ďalej len „ZOS“), zákona na základe zmluvy uzavretej na diaľku alebo zmluvy uzavretej mimo prevádzkových priestorov aj bez uvedenia dôvodu odstúpiť od Zmluvy o poskytovaní služieb uzavretej na diaľku alebo zmluvy uzavretej mimo prevádzkových priestorov do 14 dní odo dňa uzavretia Zmluvy o poskytovaní služieb. Podľa § 7 ods. 6 zákona, užívateľ nemôže odstúpiť od zmluvy, predmetom ktorej je poskytnutie služby, ak sa jej poskytovanie začalo s výslovným súhlasom spotrebiteľa a spotrebiteľ vyhlásil, že bol riadne poučený o tom, že vyjadrením tohto súhlasu stráca právo na odstúpenie od zmluvy po úplnom poskytnutí služby, a ak došlo k úplnému poskytnutiu služby. V prípade, ak užívateľ odstúpi od zmluvy o službách a pred začatím poskytovania služieb udelil výslovný súhlas, je povinný uhradiť poskytovateľovi iba cenu za skutočne poskytnuté plnenie do dňa doručenia oznámenia o odstúpení od zmluvy. Cena za skutočne poskytnuté plnenie sa vypočíta pomerne na základe celkovej ceny dohodnutej v zmluve. Ak je celková cena dohodnutá v zmluve nadhodnotená, cena za skutočne poskytnuté plnenie sa vypočíta na základe trhovej ceny poskytnutého plnenia. Užívateľ nie je povinný platiť za i. služby poskytnuté počas plynutia lehoty na odstúpenie od zmluvy bez ohľadu na rozsah poskytnutého plnenia, ak poskytovateľ neposkytol užívateľovi informácie podľa § 3 ods. 1 písm. h) alebo písm. j) zákona, užívateľ neudelil poskytovateľovi výslovný súhlas so začatím poskytovania služby podľa § 4 ods. 6 zákona ii. úplne alebo čiastočne poskytnutý elektronický obsah, ktorý nie je dodávaný na hmotnom nosiči, ak užívateľ neudelil poskytovateľovi výslovný súhlas so začatím poskytovania elektronického obsahu podľa § 4 ods. 8 zákona, užívateľ nevyhlásil, že bol riadne poučený o tom, že vyjadrením súhlasu stráca právo na odstúpenie od zmluvy alebo poskytovateľ neposkytol užívateľovi potvrdenie v súlade s § 6 ods. 1 alebo ods. 2 písm. b) zákona.

Užívateľ môže použiť formulár na odstúpenie od zmluvy o poskytovaní služieb. Poučenie pre užívateľa vrátane formuláru na odstúpenie sú dostupné tu. V prípade, že užívateľ zaplatil cenu do zrušenia objednávky, zaplatená cena mu bude vrátená v lehote do 14 dní od zrušenia objednávky rovnakým spôsobom, aký použil pri svojej platbe. V prípade odstúpenia od zmluvy, bude užívateľovi vrátená cena do 14 dní odo dňa doručenia oznámenia o odstúpení od zmluvy rovnakým spôsobom, aký použil pri svojej platbe (avšak len vtedy pokiaľ sa neuplatní podľa predchádzajúceho odseku povinnosť užívateľa uhradiť poskytovateľovi iba cenu za skutočne poskytnuté plnenie do dňa doručenia oznámenia o odstúpení od zmluvy v prípade, ak užívateľ odstúpi od zmluvy o službách a pred začatím poskytovania služieb udelil výslovný súhlas so začatím ich poskytovania).

Platobné a dodacie podmienky

Predávajúci súhlasí s nasledovnými platobnými podmienkami:

  • platba platobnou kartou cez internetové rozhranie banky. 

Lehota na poskytnutie Služieb je 10 dní odo dňa doručenia potvrdenia objednávky a o uzavretí zmluvy užívateľovi (pokiaľ nebude poskytovateľom a užívateľom dohodnuté inak). Lehota v ktorej budú užívateľovi poskytnuté Služby bude uvedená poskytovateľom užívateľovi v potvrdení objednávky a o uzavretí zmluvy. Lehoty vzťahujúce sa k poskytovaným Službám začnú plynúť len vtedy, pokiaľ budú zo strany užívateľa poskytnuté všetky Informácie. Plynutie lehôt zahŕňa len pracovné dni počítané nasledujúcim dňom. Pokiaľ nebudú užívateľom poskytovateľovi poskytnuté všetky Informácie resp. tieto budú neúplné alebo nesprávne, poskytovateľ požiada užívateľa o ich doplnenie resp. o úplnosť (pričom sa v tom prípade prerušuje lehota na poskytnutie Služieb). V prípade, ak poskytnuté Informácie nebudú užívateľom poskytovateľovi na jeho žiadosť podľa predchádzajúcej vety dodané do 5 dní odo dňa ako bol požiadaný o dodanie úplných alebo správnych Informácií, má sa medzi zmluvnými stranami za to, že Služby sú poskytnuté riadne a bez akýchkoľvek vád. Pokiaľ nebudú užívateľom poskytnuté Informácie poskytovateľovi sprístupnené v požadovanom formáte DICOM, JPG (MR/CT/PET-CT, RTG, USG snímky) poskytovateľ požiada užívateľa o ich doplnenie (pričom sa v tom prípade prerušuje lehota na poskytnutie Služieb). V prípade, ak nebudú zo strany užívateľa poskytovateľovi poskytnuté (MR/CT/PET-CT, RTG, USG snímky) do 5 dní odo dňa ako bol požiadaný poskytovateľom na jeho žiadosť podľa predchádzajúcej vety o ich dodanie, má sa medzi zmluvnými stranami za to, že Služby sú poskytnuté riadne a bez akýchkoľvek vád.

V.

Reklamačný poriadok

Reklamačný poriadok (uplatnenie reklamácie, spôsob vybavenia reklamácie)

Užívateľ zakliknutím políčka pred odoslaním objednávky potvrdzuje, že si tento reklamačný poriadok prečítal a v celom rozsahu s ním súhlasí a zároveň potvrdzuje, že bol riadne informovaný o podmienkach a spôsobe reklamácie Služieb vrátane údajov o tom, kde možno reklamáciu uplatniť v súlade s § 18 ods. 1 ZOS.

Tento reklamačný poriadok je neoddeliteľnou súčasťou týchto všeobecných obchodných podmienok a upravuje postup a spôsob, akým pristupovať pre reklamácii Služieb. Užívateľ je povinný oboznámiť sa s reklamačným poriadkom pred objednaním Služby. Uzavretím Zmluvy o poskytovaní služieb  užívateľ súhlasí s týmto reklamačným poriadkom.

Poskytovateľ poučuje užívateľa o jeho právach, ktoré mu vyplývajú z § 622 zák. č. 40/1964 Zb. Občianskeho zákonníka a právach, ktoré mu vyplývajú z § 623 zák. č. 40/1964 Zb. Občianskeho zákonníka tak, že umiestnil tento reklamačný poriadok na príslušnej podstránke internetovej stránky www.helpery.sk a užívateľ mal možnosť si ho prečítať a bol s ním v celom rozsahu oboznámený v čase pred odoslaním objednávky.

Užívateľ uplatňuje reklamáciu na mieste:

SkyMed Care s.r.o.

so sídlom Moyzesova 30, 010 01 Žilina

IČO: 54 012 716

Kontakt: tel.: +421 903 725 972, email: info@helpery.sk   

Užívateľ môže reklamáciu zaslať spolu so sprievodným reklamačným listom uvedeným tu a to vrátane kópie daňového dokladu (faktúra), zrozumiteľnej a určitej špecifikácie vady Služby, uvedenia kontaktných údajov užívateľa (meno, priezvisko, adresa, tel. číslo, email), odporúča sa zvolenie požadovaného spôsobu vybavenia reklamácie.

Spôsob vybavenia reklamácie 

Na základe rozhodnutia užívateľa, ktoré zo svojich práv v zmysle § 622 a § 623 zák. č. 40/1964 Zb. Občianskeho zákonníka uplatňuje, je poskytovateľ alebo určená osoba povinná určiť spôsob vybavenia reklamácie podľa § 2 písm. m) ZOS  ihneď, v zložitejších prípadoch do 3 dní od začiatku reklamačného konania, v odôvodnených prípadoch, najmä ak sa vyžaduje zložité technické zhodnotenie Služby, najneskôr do 30 dní odo dňa začiatku reklamačného konania. Po určení spôsobu vybavenia reklamácie poskytovateľ alebo určená osoba reklamáciu vybaví ihneď, v odôvodnených prípadoch možno reklamáciu vybaviť aj neskôr. Vybavenie reklamácie však nesmie trvať dlhšie ako 30 dní odo dňa uplatnenia reklamácie. Po uplynutí lehoty na vybavenie reklamácie má užívateľ právo od zmluvy odstúpiť. Zodpovedná osoba v plnej miere u poskytovateľa zodpovedá za sledovanie plynutia lehoty na reklamáciu v súlade so ZOS a zák. č. 40/1964 Zb. Občianskym zákonníkom a bezodkladné kontaktovanie užívateľa o vybavení reklamácie v zákonom určenej lehote formou emailu, SMS, resp. doporučeného listu. 

Poskytovateľ vydá užívateľovi:

  • písomné potvrdenie o tom, kedy bola reklamácia uplatnená/prijatá, čo je jej obsahom, aký spôsob vybavenia reklamácie je požadovaný, a to emailom alebo poštou bezprostredne od prijatia reklamácie (v prípade osobného uplatnenia je odovzdaný ihneď),
  • potvrdenie o dátume a spôsobe vybavenia reklamácie, vrátane potvrdenia o dobe trvania reklamácie, prípadne odôvodnenie zamietnutia reklamácie.

V prípade, že užívateľ nie je spokojný s vybavením reklamácie poskytovateľom alebo keď sa užívateľ obráti na poskytovateľa so žiadosťou o nápravu a nebol spokojný so spôsobom, ktorým poskytovateľ vybavil jeho reklamáciu alebo ak sa domnieva, že poskytovateľ porušil jeho práva, má užívateľ právo obrátiť sa na poskytovateľa so žiadosťou o nápravu. V prípade, ak poskytovateľ takúto žiadosť zamietne alebo na ňu neodpovie do 30 dní odo dňa jej odoslania, má užívateľ právo podať návrh na začatie alternatívneho riešenia sporu subjektu alternatívneho riešenia sporov podľa § 12 zákona č. 391/2015 Z. z. o alternatívnom riešení spotrebiteľských sporov. Subjektom alternatívneho riešenia sporov je Slovenská obchodná inšpekcia, Bajkalská 21/A, P.O. Box č. 5, 820 07 Bratislava (www.soi.sk) resp. iná príslušná oprávnená právnická osoba zapísaná v zozname subjektov alternatívneho riešenia sporov vedenom Ministerstvom hospodárstva Slovenskej republiky (zoznam je dostupný na stránke www.mhsr.sk). Užívateľ je oprávnený si vybrať subjekt alternatívneho riešenia spotrebiteľských sporov na ktorý sa obráti. Užívateľ môže na podanie návrhu na alternatívne riešenie svojho sporu využiť platformu pre riešenie sporov on-line, ktorá je dostupná na webovej stránke http://ec.europa.eu/consumers/odr/. Užívateľ pri predkladaní podania platforme RSO vyplní elektronický formulár sťažnosti. Informácie, ktoré predloží, musia byť dostatočné na určenie príslušného subjektu alternatívneho riešenia sporov online. Užívateľ môže priložiť dokumenty na podporu svojej sťažnosti.

VI.

Zodpovednosť poskytovateľa, obmedzenie používania Služieb

V súvislosti s poskytovanými Službami poskytovateľ uvádza, že:

  1. poskytované Služby nemusia byť správne, úplné, spoľahlivé alebo aktuálne,
  2. užívateľ využíva Služby na vlastnú zodpovednosť a na vlastné riziko,
  3. poskytovateľ neposkytuje žiadnu záruku na poskytované Služby,
  4. zodpovedá za škodu len v rozsahu kogentných právnych noriem, 

Užívateľ súhlasí v súvislosti s poskytovanými Službami s tým, že nebude využívať poskytnuté Služby:

  • v súdnych, rozhodcovských, správnych a iných obdobných konaniach, 
  • za alebo pre iné osoby (ako je osoba užívateľa),
  • v rozpore so dobrými mravmi,
  • na akýkoľvek iný účel ako ten, ktorý vyplýva z týchto všeobecných obchodných podmienok,
  • spôsobom, ktorým by v rámci predkladania Informácií nahrával, sprístupňoval, odovzdával akékoľvek nebezpečné, škodlivé vírusy, počítačové kódy so potenciálom obmedzenia alebo ohrozenia poskytovania Služieb poskytovateľom užívateľovi alebo iným užívateľom.

Poskytovanie Služieb je spojené so bezplatnou registráciou užívateľa na internetovej stránke www.helpery.sk. Bez registrácie užívateľa, nie je poskytovateľ povinný poskytnúť užívateľovi Služby. Poskytovateľ je bez ďalšieho oprávnený kedykoľvek na základe vlastného rozhodnutia ukončiť prístup k poskytovaniu Služieb užívateľa na internetovej stránke www.helpery.sk. v prípade keď:

  • užívateľ nevyužije Služby po dobu dlhšiu ako 6 kalendárnych mesiacov,
  • užívateľ poruší ktorúkoľvek povinnosť uvedenú v týchto všeobecných obchodných podmienkach.

VII.

Právo duševného vlastníctva

Užívateľ nenadobúda žiadne vlastnícke práva akéhokoľvek druhu na ochranné známky, priemyselné práva alebo obchodné mená, ani na iné práva duševného vlastníctva poskytovateľa. 

VIII.

Ochrana osobných údajov

Informácie o spracovaní osobných údajov a ich ochrane sú dostupné tu. Užívateľ berie na vedomie, že je povinný poskytovateľovi poskytnúť osobné údaje v úplnej a správnej forme a je tiež povinný informovať poskytovateľa o každej zmene svojich osobných údajov. Užívateľ potvrdzuje, že osobné údaje, ktoré poskytol, sú úplné a správne. Zaškrtnutím políčka pred odoslaním objednávky užívateľ vyjadruje, že sa oboznámil s podmienkami ochrany súkromia dostupnými tu, v plnom rozsahu porozumel ich obsahu a výslovne s nimi súhlasí.

IX.

Záverečné ustanovenia, platnosť a účinnosť, zmena VOP

Na právne vzťahy neupravené týmito všeobecnými obchodnými podmienkami sa vzťahujú príslušné ustanovenia zák. č. 40/1964 Zb. Občianskeho zákonníka, zák. č. 22/2004 Z.z. o elektronickom obchode a o zmene a doplnení zákona č. 128/2002 Z. z. o štátnej kontrole vnútorného trhu vo veciach ochrany spotrebiteľa a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení zákona č. 284/2002 Z. z., zák. č. 250/2007 Z.z. o ochrane spotrebiteľa a o zmene zákona Slovenskej národnej rady č. 372/1990 Zb. o priestupkoch v znení neskorších predpisov, zák. č. 102/2014 Z.z. o ochrane spotrebiteľa pri predaji  tovaru alebo poskytovaní služieb na základe zmluvy uzavretej na diaľku alebo zmluvy uzavretej mimo prevádzkových priestorov predávajúceho.

Tieto všeobecné obchodné podmienky sú platné a účinné od XX.XX.XXXX. Poskytovateľ si vyhradzuje právo zmeniť tieto všeobecné obchodné podmienky bez predchádzajúceho upozornenia. Povinnosť písomného oznámenia zmeny týchto všeobecných obchodných podmienkach, je splnená umiestnením na internetovej stránke www.helpery.sk.

Zmluva o poskytovaní Služieb uzatvorená medzi užívateľom sa však riadi všeobecnými obchodnými podmienkami platnými a účinnými v čase odoslania objednávky užívateľom.